ericalindén

Alla inlägg under februari 2013

Av Erica Lindén - 24 februari 2013 11:52

Godmorgon!
Tänkte bara skriva ett snabbt, Kom hem vid 3 ikväll efter vi hämtat Alex i stan.
Fixade en ny header (dåååålig kvalité) och skypade med bästa vän.

Ciao

Av Erica Lindén - 23 februari 2013 22:32

ja, som  jag sa så skulle jag gå in på datan istället, och funderar nu på om jag borde göra en ny header, den jag har nu, asså ah... inga ord behövs om man säger så haha.

Denna dag har jag varit på kalas, färgat håret och klipp till luggen.

det vart trevligt, Alexander har inte varit hemma på hela dagen, skönt, men saknar honom så klart så missförstå mig rätt folket.

Nu sitter jag och väntar på att han ska höra av sig.

Så sitter och fördriver tiden med facebok bloggen ny header och spotify, fina grejer det där asså!

tjaaaa, vad ska man mer säga.. jo att nu sk ajag göra en ny header så jag hör av mig efter det.

ciao'

 



Av Erica Lindén - 23 februari 2013 21:53

Hejsan svejsan.
Tänkte titt in och säga hur dåligt Melodifestivalen är.
Visserligen gick dom enda bra sångarna vidare idag men de andra dagarna.. herre gud detta har blivit ett svenskt skämt.

Nä detta är mobil bloggning så ska byta till dator nu.
Ciao'

Av Erica Lindén - 15 februari 2013 10:47

Hej! Hur mår ni?
Själv mår jag bra, lite trött och sliten men annars helt okej faktiskt.
Idag ska jag hänga med Lollo till stallet och kolla när hon rider det ska bli mycket trevligt.
Nu ska jag spela lite sims och umgås med min pojkvän, ciao'

Bilden tog jag igår på min fina kille ?

Av Erica Lindén - 13 februari 2013 20:12

Nemen tjenixen!
Denna vackra dag har jag och min pojkvän bakat cupcakes, dom blev jäääkla goda!
Nu kollar vi på Rederiet en ny drog helt klart!
Alla som inte sett det, KOLLA ni blir inte besvikna.

Nu ska jag snart äta så vi hörs.
Ciao' ?

Av Erica Lindén - 5 februari 2013 21:22

Nu blir det Rederiet tills jag slocknar. Godnatt!

Av Erica Lindén - 5 februari 2013 16:49

Heey!
Nu har jag Äntligen kommit hem efter en dag i skolan, hade ju djurvård idag, fåglarna blev det jag Madde och Madde va klara vid lunch så efter det så hade vi ett litet foder prov typ.
När alla gjort det så skulle vi gå ner tilm Fåren och fixa i deras hage typ ta bort allt gammalt hö osv.
Jag fick hålla bråkstaken Niklas men det gick bra, har fått lite starkare aemar och buken blev lite tränad den med haha.
Nu ska jag nog duscha och sen blir det att kolla på Rederiet med min älskling myyys!

Ciao'
Bild från gårdagens svenska lektion.

Av Erica Lindén - 5 februari 2013 07:06

Godmorgon!
Har det lite stressigt nu på morgon kvisten för att jag försov mig.
Så tar tåget vid tio i åtta.
Jag har djurvård hela dagen, myyysigt.

Men nu måste jag äta.
Bjuder på bilden från 5 minuter sedan.

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards