ericalindén

Alla inlägg under februari 2012

Av Erica Lindén - 28 februari 2012 09:14

yes,  sjuk idag, migrän,  har väll inte så mmycket att skriva om, inga bilder att visa häller, tänkte lägga mig i badet typ nu, mne funderar även på att kolla lite kläder på internet, blir nog kläder sen bada, hihi

imorgon kommer studiebidraget, fina fisken, måste nog ta lite bilder på ett par nya stövla jag fått av min älskade moder, som även fyller år snart!

grattis till dig.



Av Erica Lindén - 6 februari 2012 08:57

hej hopp,  har just nu svenska, men har inget att göra, finns 4 flickor som inte kan hålla käft... men aja, idag händer nog inte så mycket, mer än att sandra fyller 18, GRATTIS !


har inte orkat blogga, inget att skriva om osv, ska försöka fixa lite nya bilder så ja kan göra en ny header med rätt blogg adress...

som jag bytt igen :p

så nu heter den ericalinden.bloggplatsen.se


kan ju berätta att min älskade råtta Nalle är borta nu, så känns inte kul  

men detta är ju ingen depp sajt så kan ju försöka tänka positivt, han har det mycket bättre och han lider inte.



     

bjuder på några bilder från i sommras :]


     

och även några från typ 1 år sen :)

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards