ericalindén

Alla inlägg under oktober 2010

Av Erica Lindén - 31 oktober 2010 21:14

Du säger jag tar dom ifrån dig, men de gör jag så fan inte!

de är inte mitt val, de är deras, jag kan inte välja åt dom, men visst va en total bitch mot mig, då kan du fan få tbx som du r mot mig, asså, bästavänner, haha, nu känns de inte så, du bryr dig inte ett skit om mig egenteligen, då skulle du inte ha tagit honom frå mig, nu när jag behöver allt ditt stöd, då finns du fan inte där..


LinneaGreen ~ sjukt kul helg me dig gumman ! <3

Av Erica Lindén - 30 oktober 2010 17:35

Tjah (y'


idag ä jah me lilla Linnea ;p


de suger o:


hon är cpii sämt :D


Haii Faaive ! :D <3


haha nejj ja bah skojjar ((:


Linnea o jah har sjukt kul x'd

vi ä gryymt lama (;


men nu ska jah o linnea åka t stallet, :D


pusspuss;*

Av Erica Lindén - 18 oktober 2010 17:46

Utskällningssamtal idag- skulle haft från 15.00 till 15.45 men hadde från 15.00 till 16.57 ?!


Asså shiit o: seriöst helt cpee sjukt ;s

men vi skratteade mke .D

och, sjukt mke läxor ;'/ men ajja, borde verkligen inte sitta här egeteligen x'd men men ((:


pusspuss;*

Av Erica Lindén - 17 oktober 2010 19:39

Snart Indiana Jones på tv ((:


de gillar stort (;


haha, men men, idag har man vart hemma ohj bara tråkat sönder ;s

så det ska jag fortsätta med tills klockan blir typ åtta (a)


men ajja (: 


pusspuss;*


Av Erica Lindén - 17 oktober 2010 11:31

Jag Älskar Honom,


men jag vill inte göra det...



Japp, så är det (:


idag, såå har man tråkigt som bara den!


egenteligen skulle jag in till rosenlund o simma 800m för de måste göras innan lovet som är om 2 veckor


JOBBIIGT!


men ajja, hatar verkligen att simma o:

fastt bada äh kul :D


men ajja ;s


pallar inte skriva meer! ;d


pusspuss;*


Av Erica Lindén - 16 oktober 2010 23:04

Bitches im home ;*


jjao, hemma nu (y'


fredag+lördag spenderades med jakob ((:


kom till han vid tyyp 7 i fredags, så drev ja me han o sa att ja skulle hem halv 8 ;o

han trodde på mig x'd


de va lite kul, men ajja, han undra om inte ja kunde sova hos han , så ja messa mamma o hon bah jaja visst


så aaah, då sov man hos han


vi somna vid typ tolv, för bolt laggade sönderr!


sen vakna vi igen vi kvart i sex o typ satte på repmånad (y'


men jakob somnade om direkt igen o:


så typ efter halva filmen somna jag med (y'


sen så vakna vi igen vid tio ;o


gick upp och åt, o massa (:


sen chilla vi lite vid datan, o ah


men ajja, pallar inte skriva mer x'd


pusspuss;*

Av Erica Lindén - 14 oktober 2010 22:32

Hejj alla söt barn ;*


ska snart gå oh lägga mig nu ((:


riktigt sköönt!

imorgon blir de troligen ett dra t jakob   


hehe, kul ((:


kanske ska sova där (?!) men de lär inte hända ngt, hoppas ja inte iaf o: (L)


haha x'd


men ajja, inte rökt på typ 3/4 veckor nu :D stolt (y'


ajja

    pusspuss;*

Av Erica Lindén - 14 oktober 2010 18:31

Ska bara säga att


Jag Älskar Honom  

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards