ericalindén

Alla inlägg under november 2012

Av Erica Lindén - 22 november 2012 07:18

Hellu.
Sitter med min älskling på bussen, han ska jobba och jag ska till skolan.
Idag har jag djurvård hela dagen, så vet inte när jag slutar idag.
Sen när jag kommer hem så vet jag inte vad jag ska göra, umgås med min älskling kanske spela lite sims.

Ciao.

Av Erica Lindén - 20 november 2012 10:08

Godmorgon!
Sitter nu i skolan och har fått reda på att jag börjar vid halv elva.. Så får sitta här och mögla.
Så sitter i hundstallet med Hannah.
Sen så ska jag guida på djurvården, språket blir engelska...
Ciao'

Av Erica Lindén - 19 november 2012 14:15

Hellu.
Sitter nu på tåget på väg hem, har haft en ganska chill dag i skolan med djurvård, var hos getterna och det var mysigt som vanligt.
Sista lektionerna va inställda så fick åka hem.
Nu måste jag bara till mammas jobb och vänta på henne så jag kommer in i mitt hus till min lilla älsklings hund.
Tänkte ta en lång pronenad med honom.
Sen så får jag min födelsedags present av min älskling idag med.
The Sims 3 Årstider.
Så ska spela lite sen.

Kanske även tar med mig kameran nu när jag går ut.

Ciao'

Av Erica Lindén - 19 november 2012 08:33

Godmorgon!
Sitter nu på 31 och är på väg till skolan.
Idag har jag hand om lantraserna så det är jag och getterna och det älskar jag.
Tycker dom är de roligaste att handskas med av alla djur i skolan.
Har även saknat mina fina vänner i skolan.
Efter skilan ska jag bara ta det lugnt med min älskling och mysa.
Kanske bloggar mer sen får se lite hur det blir.
Ciao'

Av Erica Lindén - 2 november 2012 13:25

Heeeeeliuuum! Eller hej på svenska.
Sitter just nu utanför biltema och väntar på mina päron, det gick bra på sjukhuset. Så när vi va klara där bar det av till Ikea, och nu sitter jag här i bilen medans mor och far ska köpa något.
Efter detta blir det att åka till Djurmagazinet och köpa en munkorg till min lilla hund så vi kan träna honom att ha det tills vi ska till vetrinären nästa gång.
Och efter det hoppas jag att vi kan dra oss hemåt för är trött och har ont i huvudet.
det var allt för nu, ciao.

Av Erica Lindén - 2 november 2012 08:54

Godmorgon!
Sitter just nu i bilen på väg till sjukhuset, är trött irriterad och stressad, duschen funkar icke hos oss
Så känner mig som en jävla uteliggare.
Men, eftersom jag har detta humör så orkar jag icke blogga just nu...
Får se när det kommer en ny update, kanske vid mellanmålet som det så fint heter.
Ciao.

Av Erica Lindén - 1 november 2012 13:51

Hey!
Ska faktiskt försöka blogga mer...
Pinsamt detta ju!
Men i alla fall!
Igår satte jag in min insulin pump och det känns otroligt bra, nästan inga fler stick i magen typ bara 3 i veckan och jag är lycklig för det!

Tänkte eftersom de va längesen så kan jag köra en snabb update om vem jag är!

Jag heter Erica Lindén, föddes den 11 november 1995, så är alltså 17 år gammal på söndag.
Jag bor i Bankeryd som ligger ca 1 mil nordväst om Jönköping typ.
Där bor jag med min mamma Eva pappa Janne lillebror Joel, 4 katter och 1 hund.
Jag är tillsammans med en pojk som heter Alexander eller Alex som vi kallar honom, sen den 10 september 2011.
Jag pluggar första året på Tenhults Naturbruksgymnasium och trivs som fisken i vattnet.
På min fritid älskar jag att umgås med vänner och min pojkvän, även att fotografera och hålla på med djur.

Mina husdjur heter
Yatzy 6 år gammal och min lilla ängel kisse.
Mitzi 5 år Yatzys dotter även tvillingsyster till Kenzo och stora syster till Kezo.
Kenzo, en stor ståtlig pojk på 5 år son till Yatzy tvillingbror till Mitzi och storebror till Kezo.
Kezo en katt som tror han är hund och ser ut som en nallebjörn unge till Yatzy och lillebror till Mitzi och Kenzo. Kezo är 4 år.
Dalton, min älskade und som är 2 år och som har varit min i 1 månad, otroligt mysig liten kille, han är en blandras mellan Dansk svensk gårdshund och Parson russel terrier. En underbar hund som tyvärr inte alltid haft det så lätt i livet.

Tja det var nog min familj och lite info om mig.

Nu till vad som händer denna dag.
Har varit på sjukhuset, och är nu på väg hem därifrån, efter fyra ska jag till vetrinären med Dalton och klippa hans klor.
Sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Kanske mysa framför tv:n med min pojkvän och äta lite godis hihi.
Måste även ut snart och ta lite nya bilder så ja kan fixa en ny header, haft denna i över ett halv år nu ju...

A.. Vad mer jag ska skriva vet jag inte... Såå..
Ciao '

På bilderna är det jag Alex Dalton och Yatzy.

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards