ericalindén

Alla inlägg under april 2011

Av Erica Lindén - 7 april 2011 17:42

japp, varit en välkänd bloggtorka ;)


men har verkligen inte mått bra och kännt att ja inte orkat blogga helt enkelt, har inte haft ett piss o skriva om ! :(


men nu ska man börja om, och försöka vara mke mek mer aktiv !


kan ju bara säga krya t henke, stackarn ä ju typ döds sjuk :o


haha ;)


men men, igår va jag med henke och sandra bejjb ;)


de va la kul, bara att ja blev lite mke depp -.-'


hehe (a)

men iaf, vi va ute typ hela tiden,

men sen drog vi hem o kollade på beck - levande begravd

men såg dock bara halva filmen innan vi drog ut igen hihi ^^ 

vi stack typ in i skogen o ner mot vidablick, sen drog vi hemmåt men henke missade bussen, så vi typ följde sandra upp mot sig innan ja o henke gick in mot centrum för tat senare dra hem & äta innan han stack hem med 22.03 bussen :)



jadu, de va la allt ja har att skriva jusst nu (:


bjuder på den sexiga bilden ;)  

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards