ericalindén

Alla inlägg under oktober 2012

Av Erica Lindén - 22 oktober 2012 10:41

Hej!
Sitter nu på bussen mot skolan, börjar inte förens vid halv ett just idag så fick sovmorgon.
Så idag har jag lunch när jag kommer till skolan sen har jag engelska, svenska & idrott.
Sen slutar jag runt 15.45
Idag vet jag icke vad jag ska göra, kanske ta en lång promenad med hunden.
Igår så skjutsade vi Alex till stan för han hade innebandy träning, hunden följde med så medans Alexander tränade så gick jag och mamma en lååång promenad i stan med Dalton.
Vi gick runt spira ner mot östra centrum förbi McDonalds och ner mot rådhus, sen gick vi bort mot Johans café och sen mot polishuset och över munksjö bron.
Sen åkte vi och köpte kaffe och paj på McDonaldas vid jordbron.
Sen hämtade vi Alexander och åkte hem.
När ja kom hem så pluggade jag matte men de gick inge vidare.
Så ja det var min gårdag.
Igår började även sista säsongen av Jersey Shore, awesome!! :D

Ciao'
Blir en bild på bron från igår och en på dagens hairstyle :)

Av Erica Lindén - 17 oktober 2012 10:46

Hej.
Sitter just nu på examensmålstiden, har bågon sorts biologi / kemi antar jag, tråkigt är det iallafall.
Har sne ont i ryggen & revbenen på höger sida så blir att dra sig t skilsköterskan dirr efter lektionen.
Snart lunch oxå och det längtar man efter.
Ska försöka bli bättre på att blogga men jag är icke vidare bra på att fortsätta när jag väl börjat haha.
Idag slutar jag runt halv tolv och ska hem till min lilla ängel hund, älskling kommer oxå och det känns bra, ska även nörda sims tror jag haha.
Imorgon ska jag till sjukhuset och träffa Lovisa, så blir nog sådär med update.
Och på fredag ska jag och älskling ut och äta, super mysigt.
Men vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.
Ciao'

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards