ericalindén

Alla inlägg under november 2011

Av Erica Lindén - 7 november 2011 11:11

Heyy, typ bloggen har la börjat dra igång, har svårt de där med data osv.. internet är cp hemma oxå osv :)


kan ju säga att jag har världens finaste pojkvän, och vi har 2 månader på torsdag (a)

just nu sitter man i skolan, har svenska, trevligt satan faktiskt :D

inatt cyklade jag och älskling säker 1 mil sammanlagt, hans bil gick sönder och massa skit, haha allt händer oss ^^

senare idag ska jag kolla på hans fotbollsträning,    det värsta med skolan är att man blir så huuungrig efter ett tag.. äter snart eller ah om typ 30 minuter.. och älskling slutar la nu -.-''  FUSKIGT !


fyllde ju år i fredags med, fick en plattång remington, fett bra! (y)

en ny mobil, Xperia X8 (y)

och bio för två avc älskling, ååh han är så förbannat gullig, för han och jag ska gå på breaking dawn, hihi, de kallar jag att älska sin flickvän ;)

så det längtar man till fett mke :D

men anyways, vad kan man skriva, skolan är okey, lektionerna är tråkiga, 

matte läraaren kan inte säga till klassen,  engelska läraren är tråkig, och svenska läraren gör svenskan rolig helt plötsligt (a)


men slutar typ nu så får la säga hejdåå :]

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards