ericalindén

Alla inlägg under juni 2011

Av Erica Lindén - 30 juni 2011 00:47

hey, sitter här med sandra, vi ska bada imorgon :)

furusjö, lär ju träffa ted, max fanny och ida,  o hempa...

ayaa, ska iaf äga stället me sandra ;d

fett niice !


imorgon ska vi ligga i solen som ett par stekpannsoffer, as niice, drar tidigt som satan på morronen. typ tio...

men iaf, har inge o skriva nu ju...


kysss'


du är fortfarande underbar'


 

Av Erica Lindén - 29 juni 2011 10:17

hey

fett bad update i know..

men jag ahr inte vart hemma, utan lilla jag har vart i habo :)

med ted, max, fanny, hempa, becka och ida :)

vi har haft grymt kul kan jag ju säga, så ja har faktiskt glömt bloggen lite.. :$

men anywayys

de mesta vi gjort är att bada, o sola, o sen när vi drat hem vart i habo och allmänt ägt stället :)

men iaf, idag, ska höra med max om vi skulle tälta, fett nice !

isf blire jag, ted max och ida :) (fanny skulle vart med men hon fick inte, fett sad face..)

men vi ska iaf bada, och jag ska även hänga med fanny när hon ska fixa sina naglar, så 13.06 bärd e av in t habo anyway :)

vet inte va ja ska skriva mer än att dessa dagar ja inte uppdaterat, så har jag varit i habo, och jag har varit med fanny ted och max, vissa dagar med becka osv. :)

kan ju även säga att planerna ändrades i måndags, det blev jag ted max, fanny, ida, sebbe streling, becka och hempa som badade så lite mer än vi räknat med.. :)

men igår va det exakt som vi ville ha med som va med :)

men nu ska jag nog in i duschen, sen skajag la klä på mig, försöka få tag i max, måste höra me de om vi ska tälta eller inte, så jag vet om man ska dra med alla grejer t habo, eller om man bara tar med bad grejer :)


men ska nu dejta the dusch


kyssss'


baby- youre the best'


 

Av Erica Lindén - 27 juni 2011 11:46

hey, ska dra mot habo nu strax, ska bada med dom bästa idag ! :)

fanny, ida, ted och max sjukt nice! :)

så blir tyvärr bara ett jätte snabbt inlägg :/

för känner mig stressad som in i bomben just nu (:

bussen går lixom 06 (a'


men iaf, bada idag, kul, sjö, nice, fanny oohjaa ! (yy'

men ska typ se om man kan klämma in ett inlägg lite senare :)


kysss'  


ρяˇи˘єѕѕ

jag jusst nu :)  

Av Erica Lindén - 26 juni 2011 17:12

hehe oj... inte ett enda inlägg på hela helgen typ, förutom ett snabbt när man va me ted o max...

men iaf, kommer bli snabbt inlägg idag igen..

för ja ska städa snabbt som satan sen drar ja o fanny t habo ! :)

men kommer hem ikv igen (:

ska kanske träffa max o ted, men vet inte, vi kanske inte pallar :)


men iaf,  ska städa rummet nu, sen drar vi iväg


kyssss'



dont underestimate these things that I can do,

trodde inte det om dig iallafall..

Av Erica Lindén - 24 juni 2011 02:10

hey

jaaow, typ fannys place sen i onsdags, vi har träffat mia, ted, max, sandra, lukas, ida, emrik, o tyyp sjukt mke fler folk :)

haft kul...

men iaf, sovit hos fanny t idag (fredag) då, och inatt ska hon sova hos mig, midsommar idag med, gulligt, de firas me grannarna, deras mamma och en kompis t dom, aja, vet inte va ja ska skriva, för är ju lite trött nu, men endå,  ska inte sova påe tt tag, kanske blir ett inlägg t sen, :)


kyssss'


 

Av Erica Lindén - 22 juni 2011 17:24

hey

jaaow, ska sova hos fanny inatt, så kanske ganska seg uppdatering ikv :)

men iaf, vi har nyss ätit i denna familj, de blev typ fläskkotletter, o typ ungnspotatis elr så hehe, så nu har ja o fanny målat naglarna :)

jag har svarta, fanny mint gröna ;d

men nus ka ja typ packa elr ngt, sen drar la ja o fanny hem t henne, o äger hela abo eller något :)


kyssss'


fanny (:

moi      

Av Erica Lindén - 22 juni 2011 13:59

asså, ah, va bara tvungen att visa ett sånt skratt moment för mig...


http://tiepadaam.blogspot.com/


om ni kollar han inlägg att han hatar dh o läser va de står där.. så fattar ni, jag kan ju säga att ja börga asgarva, jävligt snabbt....


men de va allt, ;d


kyssss'

Av Erica Lindén - 22 juni 2011 13:18

hey, sitter just nu o väntar på fanny, hon kommer la hit om cirkus 50 minuter elr så ^^

kan ju säga att jag, vaknade för typ 45 minutersen... kvart i ett....

ååh va skönt de va att sova ut!

ni anar inte, men efter en veckas sjukt dålig sömn så förtjänar ja de (a'

men iaf, fanny idag då, inte vart me henne på något enormt länge, p.g.a att skit snack stavas j.ö.n.k.ö.p.i.n.g, så ah, ni kanske fattar vad jag menar...

massa rykten om att man sagt en massa o sån skit, men de är dock utrett nu :)

så ah, efterssom vi träffats på dh, så va de ju inte ''längesen''

men dock så gick vi ju inte med varran, så nu ska bara jag och fanny va, kankse blir at käka pizza ?;)

fett nayyz isf :)


men nu ska jag snart fixa mig lite snabbt, kom ut från duschen aldeles nyss :)


bjuder på denna osminkade bilden...

men iaf, jag just nu..

sexigt.. 


Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards