ericalindén

Alla inlägg under september 2012

Av Erica Lindén - 30 september 2012 18:50

Av Erica Lindén - 30 september 2012 18:31

Hey!
Otroligt super mega förlåt för otroligt super mega dålig bloggning!
Allt har varit fullt upp och så.. ärligt.
Ja min dag har la sett ut såhär, vaknat med älskling vid min sida, ätit frukost, åkt buss med hunden och älskling till älsklings mormor, hunden min skötte sig helt otroligt bra!
Är nu påväg hem med hunden, så de blir äta och glo lite tv innan man kryperner i sängen.
Imorgon är det skola igen, treeevligt att få träffa de underbara brudarna!
Men bjuder på lite bilder sen så säger vi ciao.

Av Erica Lindén - 30 september 2012 18:31

Hey!
Otroligt super mega förlåt för otroligt super mega dålig bloggning!
Allt har varit fullt upp och så.. ärligt.
Ja min dag har la sett ut såhär, vaknat med älskling vid min sida, ätit frukost, åkt buss med hunden och älskling till älsklings mormor, hunden min skötte sig helt otroligt bra!
Är nu påväg hem med hunden, så de blir äta och glo lite tv innan man kryperner i sängen.
Imorgon är det skola igen, treeevligt att få träffa de underbara brudarna!
Men bjuder på lite bilder sen så säger vi ciao.

Av Erica Lindén - 11 september 2012 10:05

Hellu.


sitter jusst nu i skolan med Madde, och vi gör en hem uppgift som vi tyvärr varit för lata för att göra tidigare.


jag har icke bloggat vidare mycket för har inte haft en tanke på det, tyväär.

men iallafall, igår så hade jag och min käraste 1 år tillsammans, grattis till oss osv, vi var ute och åt på china palace, svin mysigt.

sen så åkte jag hem senare på kvällen, och ska sova hos honom inatt.

skolan går  bra osv, har ju underbara Madde här så överlever faktiskt ganska så bra  ;)

även om hon är en kokkosnöt!

så nu ska jag göra min upgift sen ska jag ner till dom fina djuren.


puss   

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards