ericalindén

Alla inlägg under mars 2012

Av Erica Lindén - 29 mars 2012 23:52

Hejsan hoppasn!


dåligt med blogg ande idag, det ursäktar jag mig för osv.


idag ahr jag bara suttit vid datan, eller okey, jag städade lite med, men inte mycket..

men iadg har jag typ bara suttit vid sims, knappt kollat fecebook eller något annat, kollade på Titanic när jag vaknade oxå, förbannat bra film, love it!


asså vet inte riktigt vad jag ska skriva... 


så vi höres och synes!


ciao'



A smile dosen't allways mean that you're okay, some times it's just because you're beeing strong'


en cambild på det som ni sett!   

Av Erica Lindén - 28 mars 2012 21:53

hejsan hoppsan!


tyvärr inte vart så mycket bloggande nu, men har mått ganska kasst.

och orsaken är för att jag och Alexander har gjort slut, men vill dock inte gå in på detaljer.


men där emot tänkte jag köra lite hiss och diss av att  va singel!


Hiss.


*man kan i princip göra vad man vill

*man slipper bli sårad när allt tar slut

*man har ingen press att va på ett sätt för att försöka tillfredställa

*man blir inte sårad av den man älskar mest av allt


Diss.


*ingen som håller om en

*ingen som skickar gulliga sms på kvällen om hur mycket man saknar och älskar dig

*ingen som kan kyssa en och göra allt bra igen

*ingen som ringer bara för att höra din röst

*ingen som skyddar mot allt ont

*ingen att krypa ner gämte på kvällen


ja.. personligen så känns de som om ja vill ha mitt förhållande tillbaka, men hänt har hänt, inget man kan göra åt saken.


men iallafall, dagen då, var i staden med grannen, kollat kläder, hittade nog värlen sötaste topp på mq, men blev inget mer med det, sen skulle vi gå och äta lite, beställde en räk sallad, men när den kom så va räkorna inte bra och jag fick möglig tomat?! hur äckligt som hällst, så de va bara att be om pengarna tilbaka och sen gå. blev sallad från pizzeria istället, mycket godare!

idag har jag även hjälpt bror min med att skapa en blogg till han så den kan ni kolla in ;)


http://joellinden.bloggplatsen.se  


men iaf, jag har typ lite skriv brist nu så.. vi synes och höres 


ciao'


ja ä singel och gissa vad, för stunden gillar jag det, kan göra va fan jag vill, träffa vem ja vill osv gå ut när ja vill, göra det ja inte kunde gjöra förut!
cauze youre not in control anymore baby ;*


well now, i wont start cry, i'll just say fuck you, and then smile.
cuz you broke my heart in to billions of pieces, and thats not okay whit me.

 

 

Av Erica Lindén - 26 mars 2012 15:44

Hejsan hoppsan!


inte varit på datan särsklit mycket idag så blev ett inlägg nu, har färgat håret osv men det syns inte så jätte mycke, mer än att utväxten är borta.

Men iallafall, de är lite åt de röd svarta hållet, jag vill ha ännu rödare egentligen men detta får funka.

idag ska man fira bror också, han blir 14 idag, tårta å allt, mumsigt, kusin kommer förbi med kusinbarnen oxå, trevligt trevligt.

men eftersom ja typ inte bloggade något igår så får jag väll berätta om gårdagen, va på kalas för amanda som blev 18 år, åt våfflor, sen va man i norrahammar, träffade alex lite snabbt, gick väll sådär.

sen så handlade jag och mamma, 

sen så spelade man lite sims satt vid fb,

det var väll typ gårdagen det, kommer lite bilder på mitt nya hår, samt en ny header.


ciao'


       

Av Erica Lindén - 25 mars 2012 21:19

hey,


inte på blogg humör idag tyvärr, hann inte updatera i morse för va på kalas å vakna lagom sent, så blev stressigt, sen så direkt efter kalaset så åkte ja t norrahammar emd lite grejer åt alexander, sen handla å hem, så nu sitter man här, spelat lite sims, ätit varma mackor, oså facebook trevligt.


men som sagt inte på blogg humör, allt är lite snett just nu så vet inte riktigt när ja kommer ta atg i allt på allvar igen.


ciao'


gammal bild sen i sommras.  

Av Erica Lindén - 25 mars 2012 00:20

hej, inte på blogg humör, så skulle bara säga godnatt


ciao

Av Erica Lindén - 24 mars 2012 16:09

Hejsan hoppsan!


har nu varit i sta med min mor och far, köpte lite grejer bl.a presenter :)


själv fick man ett solpuder hm, hår spännen hm, 2 par skor tygskor vita å gråa, och pappa överraskade mig med The sims 3 plus djur! :D då det är både the sims 3 och djurliv i samma :)

awesomeness!


men men, idag vet ja inte vad som händer mer, kanske ut å ta en promenix i det uunderbara vädret ? :)


men just nu ska jag vänta på att spelet ska instaleras klart, ååh längtar!!


ciao'

Av Erica Lindén - 24 mars 2012 09:15

Godmorgon alla fina!


vaknade för ca 2 timmar senan, vid 7, sen kunde man inte somna om, så ah, nu sitter jag här, 2 timmar senare, och mår piss.

igår va jag ju i stan med Ewe, träffade mycket fint folk där!

typ, Ewe, Anna, Josse, Linnéa, Jossan J, Sandra H, Flora, Ted, Albin, osv


fint fint folk ju, men även hände det ju massa skit när allt va som bäst.. mend et tar vi inte här på bloggen :)

idag ska jag nog till stan igen, med min moder, för imrogn blir det kalas för amanda :)

får väll se om man får kosta på sig något :)


men nu har jag lite skriv torka, såå 


ciao '


Av Erica Lindén - 23 mars 2012 15:10

mot staden nu då träffa Evelina 


ciao


Dagens:

Mag tröja hm

linne hm

luvtröja bikbok

jeans jc


 

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards