ericalindén

Alla inlägg under januari 2011

Av Erica Lindén - 23 januari 2011 12:16

Hääyy


siter just nu o dunkar jay smith (y'


snart kommer Marijaah till mej ! 

fett myys ;$ hha ;)


läggger la in lite bilder på oss två sen (y'


men iaf, vi ska t stallet senare :D


gillas stooooort ! (yy'


fan va man saknar dh nu med !

med Marijah och Amandah, fyfaaeen vah kul wii hade (y' ;) <3


Älskar er flikkor (L)


men men, ska nuu vänta klart på Mariijah :]


  

Av Erica Lindén - 23 januari 2011 11:37

God morgon alla !



vaknade nyss o har precis ätit (:


idag ska jag la till stallet en snabbis, har egenteligen ingen lust men men, måste man så måste man (:


sen har ja absolut ingen aning om va jag ska göra mer idag :o


kanske ska dra ut o ta lite bilder (:


aha men aja hittar la på något ;)




men iaf pussen på't ;*


Dagens facelook :]

*mascara only ;d


      



Av Erica Lindén - 22 januari 2011 22:42

hejj, asså förlååååååååååt!!

ja hadde helt glömt bort bloggen :o

har vart skiit mke läxor o shit 9:an suger -.-

o snart kommer nationella proven som man ska oroasig för me :/

vil verkligen va liten igen, så man kunde slippa allt! :/


men men


iaf, i fredags hadde vi matteprov (:


tror faktiskt ja kan få vg på de (a) o hoppas som ffaaen :D

sen så har vi la prov i andra saker me x'd


min svenska lärare hatar mejj ;)

haha sjukt kuul 

någon som nångång fått ett ig+ som betyg på något ? hahaha


shiiet retard (:

men men, håller på me en ny header, inte så proffsig men men ;)

den får duga :]


idag så har dagen spenderats me Samko Sandra Pjärreh o Jönsson :]

kuligt kuligt

vi åkte tyyp 10 varv ie n rondell x'd en gubbe bah stog o stirra på oss hahahaha!

sen så skulle dom släppa av mejj vid pizzan men då såg sandra en person där inne som ja inte pallade träffa så vi åkte in på parkeringen o dom bah glode, sen så bah körde vi iväg, oh maaaj gaaaad va dom glodde då x'd

sen släppte som av mejj vid statoil :]

o ja gick hem^^


men lyckad dag va de iaf :D <3


Älskar er Samko&Sandra ! <3


tack för en underbar dag! <3


btw har klippt mejj ;d


kan ha både lugg o sne lugg fett nice (y'


pussen;*



      

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards