ericalindén

Alla inlägg under september 2011

Av Erica Lindén - 1 september 2011 10:23

heyy, förlåt att ja inte bloggat, men har inte haft tid eller data...


just nu sitter mna i datasalen med fanny (y)

fett niice, slutade tidigare så har en hål timme sen lunch haha,lyckade tjejer ååhja!


men iaf, vet itne riktigt va man kan skriva, men har vart i stan osv, igår va man med alex och emelie på a6, senare stack dom så drog jag ner t stan där ja skulle träffa min broder, i stam träffade man busken, jensan, jossan, katta, michelle, stina, natha o typ fleeeer!


fett nice, skulle ta bussen tio i nio hem men broder kom inte så vi hann inte med den, skulle då ta den som gick fem i halv tio, men då såg denna lilla tjej som heter erica att det inte gick någon mot habo förens tio i tio, så ah...

stan från fyra till tio, de är ju nice osv... 

vet dock inte vad jag ska skriva nu, men endå...

bla bla typ, ska t tandläkaren idag, usch....

men de behöver ni inte anteckna elr ngt :]


men tror vi ska dra ner nu i möta upp våra söta vänner!


kysssss'

 

 

baby, can't you se you belong next to me'

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards