ericalindén

Alla inlägg under maj 2011

Av Erica Lindén - 30 maj 2011 19:21

heyy, sitter nu här o har preci snackat me min bebo kristofer, som även kommer t mig på de lilla mini lovet :)

aya, sandra hängde me mig hem idag, nayz, vi låg o solade hela tiden, och spleade kort med, men hon drog hem föt typ en timme sen minst.. oså nu väntar man på att maten ska bli klar oså...

vet inte riktigt va ja ska skriva nu.. har sjukt tråkigt..

ska ta o leta upp min mobil, o skcika iväg nårra sms elr ngt..


kyssss'


   kolla biffarmen yaoo :)

Av Erica Lindén - 29 maj 2011 14:30

heyy :)

jao ewe har åkt hem nu.. 

eller ah för typ en och en halv timme sen då.. ^^

men aja, idag ska man bara chilla galeet, oså, har tagit lite bilder faktikst :)

både cam bilder o me kameran ;)

och även kollat på när Adam spelar match, dom förlorade med 3-0 osis typ :)

men aja, asså ja o ewe har typ inte gjort så mke, tat lite bilder, så ska la sätta mkig o redigera resterande typ :)

en så kan ja ju lägga upp några här med :)

lov från torsdag t måndag.. sjukt nice..


kyssss'


Never apologize for what you feel. It's like saying sorry for being real'



the bilder -


               tuffing yaoo :)

       

Av Erica Lindén - 29 maj 2011 02:16

helloow, mitt  i natten hehe...

aja, ewe sover hos mig inatt, vi tog lite bilder oså, maybe laddar upp dom ? ;)

men aja, hon ligger o sover över mig nu då, o ja ligger här o bloggar, o kan inte sova...

inte bra, för ska kolla när adam spelar match imorgon vid tio..

aja, ny design, vit... oså ny header, tycks?

har bestämt ig för att de va liite mer vuxet än rosa... lol..

men ayaa, vene va ja ska skriva typ, ja o ewe har bara gjort de vanliga, varit allämänt störda oså..

va även med adam idag, myys :)

men ayaaa, ska chekka scream nu.. sen försöka sova..


kyssss'


     

ewe är söt :)


Av Erica Lindén - 27 maj 2011 21:01

jaao, är med ewe idag igen :)

elr igen o igen, inte vart me flickan på en vecka,  vart i stan idag så u kom vi nyss hem :)

blev 4 nagellack, ett lila, rosa, svart och sen ett grönt typ as fejna, sen även en tröjja :)

skiit nayyz :D

nu så ska vi bah chilkla galeeet :)

maybe måla naglerna, blir maybe ettpar bilder senare med :D


men untill then :D


 

kyssssss'

Av Erica Lindén - 26 maj 2011 08:10

jao, kanot dag idag.. -.-'

inte inte inte kul !

ska va borta en hel dag ! :(

men aja, blir bara ett mehga snabbt inlägg, för måste dra you know :)


kan ju säga att jag är trött, och inte taggad...

och mobilen kan man knappt ha uppe -.-'

kmr döö :o

sen äre la så att vi åker i plurret säkert..men iaf, meow...


hinner inte skriva ngt mer nu :/


kysssss'


the boy is a monster, he ate my heart'

Av Erica Lindén - 25 maj 2011 20:24

            fanns fler bilder, men ah... orkade inte ladda upp dom :)



kyssss'

Av Erica Lindén - 25 maj 2011 17:17

tjoo, skolan idag va typ efterbliven?

kom t skolan (i tid) tio över åtta, hämtade mina böcker, oså skulle ja robert o victor upp t lektionen, robert kmr ner o frågar, vet ni var vi ska va?

jag- ööeee nej? 

robert- jag har ryckt o knackat på me n ingen öppnar

jag(går t rc)

patrik hänger med upp för att kola om klassen är där, dom är inte där, vi går ner t rc där patrik ser att vi har sovmorgon t 10.10, och inte en jävel har sagt något t någon av oss 3 ?!

blir fan sur på sånt.. o de ä inte lite heller...

men iaf, efter pluget drog man hem t sandra för att va ''morfarvakt'' (hennes morfar är dement)

så passade han lite, så han inte stack ut på äventyr ;)

sen så skulle sandra t stan me mia o kossan, så hon o ja drog ner mot skolan igen, men då hade dom redan åkt(?!) så sandra fick ta 101 själv upp, emn anywaayys så kom hon la bara 5 minuter in efter, men dålig stil.se?

skulle eventuellt hänga med in,men när ja fick veta vilka dom säkert skulle träffa så skippade jag det mer än gärna :)

så när man kom hem snackade man med kristofer :D

ja va dryg o lam som vanligt, men anywayys, vetifan va man kan hitta på idag mer än saknar den söta pojken..

men iaf, imorgon, kanotdag med skolan, fyfaen.. 

så otaggad man bara kan bli, ska paddla med victor... -.-' och ngn lärare (?)

skulle egentligen paddla me sandra, men aja de gick åt pipsvängen me det..

så ah, ska säkert bort mot the affär, och köpa lite stuff t imorgon :)


kyssss'


you light up my life boy'



   

Av Erica Lindén - 24 maj 2011 21:58

http://www.youtube.com/watch?v=9bxc9hbwkkw   underbar låt, beskriver preciis min underbara bästavän kristofer edström, som ja nu btw sncakr me i tele :D <3

idag har man varit med sandra, sjuukt kul :D

vi ägde som som vanligt :D

asså, vet inte vad ja kan skriva mer idag, för de enda ja o sandra gjorde va att  sitta vi datan :D <3

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards