ericalindén

Alla inlägg under april 2012

Av Erica Lindén - 26 april 2012 09:58

hey skulle bara se om de går att lägga upp rörliga bilder här osv ^^


 

jumping arround like a 3 year old at christmas eve, nanana :]

Av Erica Lindén - 26 april 2012 08:56

hejsan hoppsan igen!

ha rinte hunnit börja läsa, för kände att ja av tvungen att fixa detta, så nu har jag fixat en ny header, slängde ihop den mega snabbt och ladda upp den så done!


puss!

Av Erica Lindén - 26 april 2012 08:29

godmorgon !


här sitter jag nu, inte påklädd inte fixad inte något.. har bara ätit frukost, haha men eftersom att ingen bryr sig så vet ja inte varför jag skrev det?  men iallafall idag ska jag städa i huset, elelr ah dammsuga heeeela huset.. för min mor ska ha tjej-träff, sen så ska jag till läkaren, ska kolla om förlamningen håller på at ge med sig, fett skönt isf!

mitt vänster öga är ju inte så lyckat direkt, men kan iaf stänga det helt nu utan att behöva blunda lite med det andra samtidigt, så nu kan ja flirta med båda ögonen ;)

ne men jag skojade bara, den enda jag ska flirta med är nog min fästman!

vet itne riktigt vad jag ska göra nu, läsa lite kankse, har kommit in i en sån period då jag kan sitta och läsa flera timmar i sträck och knappt va kontaktbar, min svensa lärare kan va stolt! hihi, men ah, tror nog jag ska läsa nu då.. trots allt!

och för er som undrar, jag och Alexander fortsätter som om vi har varit ihop hela tiden, så den 1maj firar vi 5 månader förlovning och den 10 maj så firar vi 8 månader tillsammans, tiden har verkligen rusat iväg enligt mig.

aja, nus ka jag läsa, puss så länge!



ja denna bilden är tagen det legendariska 11/11-2011 klockan 11.11  

tror inte ni sett den förut, men här är den!

Av Erica Lindén - 25 april 2012 22:13

hejsan hoppsan!


förlåt för dålig bloggning (igen) men har inte varit hemma, för jag har varit hos Alexander.

för er som läst bloggen vet att vi gjorde slut för några veckor sedan, men det kan ni nu strunta i, för från och med idag är vi back on track igen(!!) och det känns helt underbart, men men, imorgon ska jag till läkaren, och träffa alexander, på fredag sover jag hos alexander, sen lördag så ska jag eventuellt dra med mig alexander till borås med min mor far och bror till min kusin vitamin som man inte träffat på år och dar, så det ska bli riktigt trevligt, sen lördag sova hos alexander tills på tisdag då jag måste hem... 

men det lär ju inte va sista gången jag träffar honom den veckan så ;)

på tal om alexander så pratar jag med honom i telefon hihi.

men ska slänga i mig något och äta sen sova.


puss


åh så fina     

try

Av Erica Lindén - 20 april 2012 22:21

hejsan, har faktiskt lovat mig själv att börja ta tag i bloggandet lite nu, men vet ju tyvärr inte hur länge det kommer hålla, har ju ganska mycket i skallen just nu.

men, försöka går ju alltid! 

hihi, aja idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid två tiden hehe :$ så gick upp då, tittade lite på tv, sen så wokade man lite nudlar till mig och min mor.

efter det har jag mest chillat framför tv:n, innan jag gick in till grannarna för att äta taco's och daim tårta, mums!

så kom nyss hem igen efter varit inne hos dom, det va trevligt.

imorgon vet jag inte vad som händer, får se vart vindarna bär mig, haha.

tror att jag ska kolla på hsm filmerna ikväll, bara för att jag inte riktigt kollat på dom egentligen, så kan ju va trevligt att se någon film man inte kan i huvet.

sitter just precis nu och kollar facebook, vet inte varför eftersom att det är allmänt segt..

men men, ska nog kolla på hsm nu, mihihi


puss 


lite bilder jag tog i onsdags innan man åkte till en underbar pojk~

     

Av Erica Lindén - 16 april 2012 13:39

hejsan hoppsan!


just idag är jag väldigt glad, kanske beror på att jag ska träffa en underbar människa senare idag?

men iallafall, har faktiskt varit så typ peppad så ja tagit bilder hihi, måste nästan på en medalj för det!

ne men det var ju ett tag sen som ni vet, har ju tagit webcam bilder, men dom är ju sådär när de gäller ljuset osv..

men aja, denn veckan har jag haft otroligt tråkigt, varit otroligt känslosam, haha, nej men ni fattar, pontus sov här i torsdags tror ja det va, men kommer inte ihåg haha, men jag har i alla fall, kollat på nästan alla big brother avsnitt under helgen, började på 1 så nu är ja bara en vecka efter ganska så exakt, mycket roligare, tror att Marcel åker ut den veckan jag är på emn inte helt hundra, har även fått veta att Joe åkte ut igår, buhu, egentligen spelar det inte mig någon roll, emn tycker att Amandus är s fett mycket sötare än Joe haha, och min nuvarande favorit är ju Annica, åh den tjejen asså, gillar henne grymt! 

innan va de Annica och Hanna R som jag gillade mest av tjejerna, och Marcelo och Amandus av killarna.

tycker faktiskt att det är väldigt skönt att det börjar åka ut killar, och verkligen HATAR att dom håller på at mobbas i tv?!

jag menar vafan är de där för något? 

typ som när Sipan klanka ner på amandus för att han är bisexuell? asså shit, eller Marcel som är på Hanna J hela jävla tiden för att han inte gillar henne? shit.. 

lixom, hur moget är det som LÄRARE att ha sex i tv, sen mobbas i tv, för at Hanna J är ensamstående mamma och har ett låg av lönat jobb, lixom hon valde det själv, låt människan va, prova själv att ta hand om barn helt ensam emd din förbannade lön?

lixom, tror knappt att du kommer ha kvar ditt jobb Marcel? och om du har det tycker jag att det är jävligt pinsamt!

 hihi, lite små arg just nu, men iaf, satt på youtube lite och hittade en film  där Amandah Carlsson a.k.a Tiepamandah nämner mig http://www.youtube.com/watch?v=RFwn6mhUp7c&feature=autoplay&list=UUCGQ6uLpG-vdaeubZPGyR3A&lf=plcp&playnext=1där är länken, för er som inte vet det och har läst bloggen innan så va jag och Amandah ganske nära vänner för några år sedan, dock har vi tappat kontakten ny, vilket är väldigt synd, emn tycker endå att ni ska kolla in hennes blogg! http://tiepamandahh.se/ 

men men... ska åka om en och en halv timma, och det känns lite nervigt.. har inte träffat denna underbara människa på ganska länge, men ska bli jätte kul verkligen!

ska även göra något att äta, men vad, det har jag ingen aning om, men något blir det!

ja jag är fortfarande sne i ansiktet vilket syns ganska mycket vid ögat på denna bilden, enm jag är fin ändå! (a)

   




Av Erica Lindén - 14 april 2012 03:58

hejsan hoppsan..


dåligg bloggning here i come!


ne men ärligt.. jag suger på att blogga, och jag vet inte varför, jo för att ja inte sitter vid dtanan och när ja gör de sitter ja vid sims som en annan nörd  

men anyways, sitter just nu vid skype, och har allmänt tråkigt,  är inte vidare trött, tyvär, kissnödig är jag där emot.. emn orkar inte gå HAHAHAH onödig fakta..

men iallafall, igår sov pontus på mitt golv, det va allmänt trevlgt, imorgon vet jag inte vad som händer riktigt, ska duscha, känner mig ganska snusk, trots att man duscha igår..

har ändrat om min hylla med, på skrivbordet, :D

bild på det kommer nog troligtvis, jag vet inte..

men asså, jag har faktiskt väldig skriv häfta eller vad man ska sga, helt utan några idéer, så snäälla! någon där som kanske eventuellt läser, säg något ja kan skriva om ?! :o

eftersom ingen ger kritik eller säger vad man vill se eller så, så vet jag inte vad jag ska skriva om ? :)

gör ju inte så mycket på dagarna.. :/

men jaja, ska nog återgå till mina onödiga chatter på skype.


hejdå'


where the sky is blue and the clouds are pink, there in my dreams, I find you'


  

   


tre nytagna bilder, diggar den högst upp grymt mycket! :)

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards