ericalindén

Alla inlägg under augusti 2011

Av Erica Lindén - 24 augusti 2011 08:52

hey.. inte haft nån data så inte kunnat blogga..


är sjuk nu med yes...


men iaf, kan ju gå igenom helgen :)


fredags va ja i stan, gick på jkpg festen som sög allmänt, träffade massa underbart folk och även albin nygren! ååh fan va jag saknat han...

sen så gick man la mest runt runt... sov hos sandra med nays..


lördags, stan med sandra igen hehe, träffade D4HLiiZ Nea, och Felli, snacka me dom en stund innan vi drog vidare..

senare på kvällen va man med Bossen albin katta, mike, julia, hanna tina cicci, ted max, o typ 700 till känndes de som...

myyyyys!


söndag, chilll hemma, kul.. noot!


måndag, boda borg med skolan, de enda roliga va la tt man gick me fanny och man typ fick hjärt attack... annars så sög allting allmänt mke.. drog t stan oså med, träffade hanna natha, nea, bossen, sandra anna, raggarn, ogge, emmy, jonne och lukas typ... men stack hem tidigt :)


så igår blev man sjuk, när mna skulle gå efter schemat, och jag är sjuk... låtsas inte :o

hahahaha (a)


mne iaf, stannade hemma idag med, men de känns bättre, så imorgon ska man t skolan igen :)


du vet inter vad du förlorar, använd huvet och det som ska finnas där innne.


   har inga bilder på denna datan... så ah får bli denna skrutten :)

Av Erica Lindén - 17 augusti 2011 07:09

hey hopp, och godmorgon..

skolan börjar för min del idag då! :D

ska gå Tenhult's naturbruks gymnasium för er som inte vet ;p

så ah, sitter här i min favorit tröjja, ofixat hår, nattlinne och fett söta tofflor :D

funderar även på kläder, ångest på riktigt...

men iaf denna flickan börjar vid tio, och tåget går tio i nio, så drygt två timmar kvar ;)

men då slipper jag stressa :D

ska ju lixom endå gå om typ två timmar... hahahahha men iallafall ;)

jag känner ju folk där som ska börja ettan iaf ;)

och det är ju Emma Sveen (min bästavän från i sommras) och Fanny Lidén en sjukt snäll och söt tjej ! :)

men iaf.. vet ju inte direkt vad jag ska skriva :o

vet knappt om jag & fanny hittar  t skolan från stationen HAHAHAHAH (a)

men iaf, skriver la mer efter skolan :D 


day 3, a photo that makes you happy.


 

ja denna bilden gör mig glad ! :)  

det är jag och sandra, tänker på alla roliga stunder man har emd denna bruden haha, underbart är det! jagälskardig' <3



kysssss'


När kärleken är slut, så lider bara en person, om ingen lider så har det aldrig varit nån kärlek, om båda lider så finns kärleken kvar'

Av Erica Lindén - 15 augusti 2011 21:07

heyy,   idag vart med  sandra och anna...

anna kom till mig vid klockan 8 på morgonen, hemskt typ..

så ja käka frulle sen stack vi upp t sandra, drog in t stan snaaabbt, där träffa man stahre, sen så narris oxå :)

såg även biggie, men anywayys, de behöver vi inte gå in på :)


ehms ka köra den där day 2 picture one year ago, vet itne ens om ja har någon bild.. :o

skabbig bild.... :s

aja iaf jag för tryp ett år sen om 2 dagar, så kan knappt bli mer exakt ;)


men endå... skolan börjar för ig om 2 dagar, alltså onsdag den 17 ;)

känns mega bra faktiskt.. :D

taggat typ sen jag fick reda på vart jag ska gå osv :)


men anywayys, vet itne va ajg ska skriva är lite små trött, ska ta en huvudvärkstablett o kolla en film tro jag :D


kyssss'


   då   nu

Av Erica Lindén - 14 augusti 2011 22:29

god kväll kära läsare!


haft en minibloggpaus hehe, men endå.. 

dessa dagar har jag varit upptagen med massa folk, typ sandra, kevin, oscar och anna :)

vi ahr haft jätte trevligt och kul osv..

och nu sitter jag med en macka :D

har även träffat henke, igår, i typ 5 minuter..

va la lite typ ah... ahhaha, pinsamt... oscar kevin o sandra satt o tjata om att ja ville träffa han så skämdes halvt ihjäl om ja ska va ärlig...

men vafan bråkat me han o sen när man blitt vänner klart man vill träffa han då när man endå är i hva...

men anywayys, tänkte köra en sån här 25 dagars grej me...

lallaaaa :D


1. Your facebook profile photo.

2. A photo of yourself a year ago.

3. A photo that makes you happy.

4. A photo of the last place you went on holiday.

5. A photo of you.

6. A photo that makes you laugh.

7. A photo of your favourite band / artist.

8. A photo of you as a baby.

9. A photo of your favorite film(s)

10.A photo of you.

11.A photo of one of your favourite family members.

12.A photo of something that you miss.

13. A photo of one of your classes.

14.A photo on you on a school trip.

15.A photo of something you enjoy doing.

16.A photo of you standing up.

17. A photo of your town.

18.A photo of your friend as a baby.

19.A photo of you that your hair looks nice in.

20.A photo of a night you liked.

21.A photo of your favourite weekend.

22.A photo of last summer.

23.A photo of what you ate today.

24.A photo of someone you find attractive.

25. A photo of you when you´re happy


så alltså 1, fb profil bild :)


japp, min profejlbild :]  

Av Erica Lindén - 11 augusti 2011 11:48

heyy, ja måste typ ba säga, jag äälskar jönköping, fast samtidigt hatar jag det :o 

lixom har alla vänner oså här, underbara vänner!

men samtidigt så äre såå jäävla mke skit snack o folk har en bild av en person, som inte stämmer  någon stans, dom tror någon är bitch som fan, sen lär domkänna personen, och det stämmmer inte, personen kan va gryymt snäll o allt, men nej nej, personen är som folk trodde från första början.


men iaf..  idag maybe in to the city ? :D träffa jesper, oscar o kevin :D

oscar o kevin ska även hänga me t byn, oså kommer kanske henke idag me :D

men får se, så ah frukost fix os täda rum står på schemat innan ja drar iväg, om ja nu gör de...


kyssss'


live laugh love like theres no tomorrow'


 


bjuder på en små söt cam bild från igår [:

Av Erica Lindén - 11 augusti 2011 00:23

yeesboox, new header fett naayz (:


   gammla :)


   nyaa (:




så, vilken är bäst ? (:

Av Erica Lindén - 10 augusti 2011 23:24

heyyy, de där me blogg paus går inge vidare hehehe  (a)

men iaf, todayy, har jag vart på möte, gick fet bra, träffat D4HLiiZ i 5 minuter, klippt mig färgat håret, o vart me sandra oscar kevin o anna :)

fan bra dag asså.. 


vakna la vid halv tolv eller något, låg i sängen ett tag, gick upp åt oså

stack t mötet, drog hem klippte mig, drog t sandra chillade gaaalet, drog ut me min sandrababee, cykla o hade allmänt awesome :D

sen stack ja hem och åt oså hmnade jag här :]


ska dr aigång lite musik, ras cricket för heeela slanten ! (y)

har ted och viktor att tacka för ja lyssnar på han :)

men iaf, imorgon ska man träffa gänget som man träffa idag igen, fett nayyz, alltid lika underbart med sandra! :)


~du är det bästa som hänt mig, men du verkar inte inse det.~


 

Av Erica Lindén - 10 augusti 2011 03:57

hej hopp, vet att ja sk aha blogg paus, men just nu har ja ingert för mig, kan inte sova eller något...

försökt ligga o blunda men har för mycke tankar i huvet.. går helt enkelt inte å sova..

blööö, men iaf, dagen har spenderats med underbara flickor, natha&ewe sen sharlin på slutet med :)

fett nice dag, eller ah.. delar av den..  har iallafall kunnat skratta, vissa stunder..

tack bebisar för ni gjorde dagen jag är svag för <3

dock vart lite sad life moments todayy, men vill inte berätta för hela världen om varför..

mne iallafall,  just nu, kan inte sova, dock sjukt trött, men när ja blundar så ser jag bara massa bilder från minnen, och då går de inte sova helt enkelt..


underbara minnen egentligen, men, de spelar inte så stor roll, för irriterande..


men endå... funderar på att sova endå, och bara låta alla minnen komma, o allt..


btw, kan ju säga månadens låtar...


medina - sagoland


ras cricket - polisen slår


ras cricket -  skin


ron pope - a drop in the ocean


underbara låtar, viktors fel att ja lyssnar på dom.. åh hans musik smak är fet kärlek! <3


kyssss'


 

bilder från vetlanda - ååh happy times, tiden är oslagbar!



jag minns varenda dag, du är min ängel, min underbara ängel, allt för mig' 

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards