ericalindén

Alla inlägg under juli 2011

Av Erica Lindén - 28 juli 2011 08:56

hellu, är i halmstad just nu... har internet och allt, fett as bra!

men af, kanks eblir  några inlägg om ja hinner och orkar...

men iafd, detta böirbara ett fett snabbt inlägg för vi ska käka frykoist nu,


kysssss'

Av Erica Lindén - 24 juli 2011 15:49

hellu, gör alla fina ?:)

själv ligger ja i sängen o typ ah, chillar galeet (yy'

pojken min sitter o spelar ngt spel elr så... oså eddie gör inte mycke nytta han heller...


vet inte vad vi ska hitta på idag faktiskt...


måste bara visa ett citat som jag tyckte var sjukt bra!

hittade det på http://balettsko.blogg.se  jätte bra blogg !

Women belong in the kitchen, huh? Well, you know why women live longer than men? Because the kitchen is where the knives are'


men iaf,  nu ska jag va lite social mot min pojke :)


kyssss'



 

Av Erica Lindén - 23 juli 2011 16:56

hellu alla, förlåt för bad update, men har inte haft internet, men iaf, nu är ja hs biggie sen igår, och ja kunde inte göra ett inlägg igår för va gryymt trött!

men i alla fall.....

nu har min pojk fixat internet t mig så kan blogga :)

idag har vi inte gjort så mycke, typ stack ner t affären me pojken mins lille bror Malek, sjuukt söt kille på 3 år :)


men nu ska jag la va lite social med min pojk...



kysssss'


   bjuder på en bild på lillkillen ! (:

Av Erica Lindén - 20 juli 2011 17:56

hellu, skrev ju innan att vi skulle t chilithai, men dom hade stängt, så vi drog t chinapalace, inte vart där på flera ååår!

menar de faktiskt...

men iaf, så åt jätte gott där!

sen så åkte jag en snabbis t linnea, sen nu har jag kommit hem :)

idag vet jag inte vad jag ska göra :)

typ dega hemma :)

men ah finns inte mke att skriva... jag o linnea snackade typ bara om vad som hänt under tiden vi inte träffats :)

vilket va en del...

men anywayys blir nog et inlägg ikväll oxå ^^


kyssssss'



   bilden har ni redan sett



2dagar!<3

Av Erica Lindén - 20 juli 2011 11:50

hellu, ska nu strax om typ 5 minuter åka t chilithai med mia famiglia grannen och vänner t familjen

så uppdaterar när ja kommit hem :) 


kyssss'



Av Erica Lindén - 19 juli 2011 22:21

hellu, yeee har ny header :D


   gammla :)   nya :)


vilken var bäst ? :)

översta gjord i picnik,understa picnik+picasa :)


men iallafall, blev inte uut me kamran, ska nog dr aut nu, ta liter bilder at the sky :)

aldrig gjort de innan...

men iaf, istället för å dra ut så hängde ja me mamma o lisa t elena :)

kuuligt, hennes kisse katter ä enoormt söta!


men ska dra ut nu...



kyssssss'

Av Erica Lindén - 19 juli 2011 17:46

3 dagar kvar.. sen ska jag träffa min älskling igen <3

förlåt för blogg torka, emn inte haft något att skriva om när man inte gjort något :o

o ja gör inget nu heller men endå..

kan ju berätta att Samir är utolands i 4 veckor, saknad pojk, Älskling kommer hem om 3 dagar ååh längtar!

den 27 drar jag till halmstad, fett kul, den 31 kommer jag hem från halmstad och älskling kommer til mig, den 1 dar jag mike älskling och tina på bio, fett kul!

tina är grymt saknad.. :( <3

idag har jag träffat fanny, en snabbis, kul kul :)

vi satt bara o dega så inget speciellt o berätta om...

funderar på att dra ut o ta bilder, men känner mig inte motiverad till 100, så får se :)

kan ju säga att jag ska ha med datan + kamera t älskling och halmstad, så blir nog bilder och inlägg, om ni har tur :)

men ah, tror faktiskt jag drar ut o tar bilder hihi, ske se om ja får tag på min D4HLiiZ med, men anywayys, bilder vare, tack o heyy.


kysssss'


kommer ihår sommaren 2010 med dig- saknar tiden du va min bror, vill ha tillbaka den... <3


 

Av Erica Lindén - 13 juli 2011 12:04

fet bildbomb på bilder man tagit denna månad :)                          

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards