ericalindén

Alla inlägg under november 2010

Av Erica Lindén - 29 november 2010 22:14

jaa, tänkte byta namn t wwannabemeij ;o

tkr att de är mer jag lixom (:


men ajja ;o



vet inte vad jag ska säga,
vet inte vad jag ska tro,
du sårade mig o de stort,
så allt är upp t dej nu,
bevisa att du är lässen som du säger,
sen kan vi snacka..



Av Erica Lindén - 28 november 2010 20:11

Idag va fannny hos mejj :D


vi satt lite vid datan, sen så gick vi ut, till affären, o satt där o ruttna (a)

sen såå sprang vii som 2 judar t bussen, för den skulle gå om 1 minut o:

sen så va den 20 min sen ;s

så vii typ frös ihjäl ;s


men ja åkte en hållplats, o fanny åkte hem ):


såå nu väntar jah på att maten ska bli klar för jah äe as hungrig ! ;s


de blir rostade rotfrukter o kött :D (y'


pusspuss;*


p.s robin ä söt (a)

Av Erica Lindén - 28 november 2010 12:59




Dhw igår, fett kuul!
Amandah&Mariijah&Jah ägde stället (yy'
Fanny ä min babyy ;)
så sjuukt skönt att allt ordnat sig mellan oss igen !
och emllan mejj o emma ;)
det gillas mkeee! <3
men nuu ska jah fortsätta ha ont i huvet o vah as förkyld -.-
pusspuss;*
 
Så såg man ut på dhw ;)


Av Erica Lindén - 27 november 2010 09:35

Faan vah jah taggar dagen jusst nuu !

shiit, dagen me amandah & mariijah kommer fan bli gryym, träffa massa gulligt folk (*)

o kanske min älskling med (a) <3


1. duscha

2. äta

3. mia kommer

4. STALLET

5. åka hem x'd

6. upp o möta amandah viid tåget :D

7. hem o fixxa oss (y'

8. bussen t stan (möta älskling?!)

9. bussen ännu längre in i stan t DHW 10 !! :D


fan hela 9 steg (a) <3


mia kommer snart, såå ska typ klä på mejj nu :D


pusspuss;*


 

Av Erica Lindén - 25 november 2010 17:51

William Jonsson, sjukt fejn kille säger jah bara    !

sneel, o sööt, o allt de där!


iiih, han ä saaaknaaad! o:


men endå inte förlåten.

men ajja :D


Skulle bah säga att jah Marijah&amandah ska kaanske t dhw :D <3


de taggas t 1000 ;)


kolla amandahs blogg me (:


http://tiepamandahh.blogspot.com


  William <3


  amandahs header ;) <3



 

Och Jag (y' <3

Av Erica Lindén - 20 november 2010 00:33

Skriver av mig, eller rättare sagt dampar av mig !



asså shiit, nu har jag tagit emot skit från dig för sista fucking gången !

du tror att du äger mejj eller ? ahha du tror så jävla fel !

jag är en tjej, som har känslor, jag är ingen doxka man kan lägga i en låda tills man behöver mig eller de inte finns någon annan, fatta det, egenteligen är de nog bara jag som behöver fatta att du bara driver med mig hela fucking tiden, men bara så du vet, det va fan sista jäävla gången jag tog emot skit från dig, bara för att du ''giillar'' mig o inte ''tappat känslorna'' så ska du fan bevisa de med, jag tänker inte duga när jag är själv med dig, visa lite respelt när man ä me fler än bara vi istället, för så kan vi börja snacka på riktigt !

och om du nu lyckas lista ut vem du är, dås ka du ha jäävligt klart för dig, detta va sista gången, okejj?

Sista Fucking gången, de du måste fatta, är at om en sån som jag har sånna känslor för dig, som jag fått skit från ett bra tag nu, då måste du endå fatta, att man inte kan göra som du gör, man måste ta vara på en sådan människa, även om man inte ä tsm o leker lyckliga familjen, så kan man bli jävligt bra vänner, o vu blev de, men då kom ju klart alla kännslorna tbx, asså de va för dig jag dumpa honom, för jag inte kunde leva med att jag va så jävla kär i dig så de inte ä sant.

men om diu nu kommer på eller får dom äkta ''kännslorna'' tillbaka, visa det då, för om du väntar förlänge kanske mina tar sut för dig, o då har allt detta varit för inget.

men du betyder allt så sluta försöka vara tuff, jag vet hurdan du är, så är de bara, jag känner den underbara killen, den killen jag blev kär i, och nu är det en person jag kanappt känner igen ibland, och det är jävligt hämskt.

Av Erica Lindén - 13 november 2010 09:20

Häääyy ! ;d


idag vet jah inte vad jah ska göra o:


blir lah att åka in till stan o va me robert oh socrates eller ngt ;o


får lah se ;o


Av Erica Lindén - 5 november 2010 22:45

Hejj hopp alla söta bloggläsare (L)



Idag hadde man gryymt kul i nässjö o:


Jah oh Atit ä lätt bässt (L);*



ÄlskarErr folket(L) tack för bästa dagen på läänge! <3


pusspuss;*

Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards