ericalindén

Alla inlägg under mars 2011

Av Erica Lindén - 20 mars 2011 13:14

japp mot emma nu då :D


dålig uppdater i know (a)


men men, ska va där en stund, så vi ses efter det ! :)


peae out bitchess ;*


       

Av Erica Lindén - 19 mars 2011 01:03

hejj hopp kanin snopp ! :)


nej men hej 


blir sista inlägget för idag nu då ! :)


sitter just nu o äter melon, nayyyys ! (yy'

 älskar verkligen mleon ! :)


men de jag egenteligen skulle vilja va att hissa o dissa kända bloggare ! :D (a)


Diss


blondin bella a.k.a Isabella Löwengrip


tycker att hennes blogg är så himla tråkig!

ja menar de händer ju inget :o

inga ''skandaler'' inget utgående som hon skriver om, inget :s

skärpning tjejen, ja menar du ä inte 90 år, du ä ung, lev livet ! :o


Paow  a.k.a Paulina Danielsson


tycker att hela hon är booring, lixm visst här ä de lite mer kissie style, men asså känner att de är lite fejkat med henne :/




Hiss


Kissie a.k.a Alexandra Nilsson


guud vad jag gillar tjejens blogg ! 

hon skriver allt som hon hittar på, visst hon ä lite små störd men de gillar jag med henne, hon bjuder på sig sjäv, hon är ne tonåring, asså, hon skrivet till o med om sina tabbar, vilket är många.

men det är alltid kul att läsa hennes blogg

you go girl ! (:


Foki  a.k.a Anchisa Wallström


jätte söt och über gullig tjej, tycker att det är väldigt intressant att läsa om alla hennes resor och sånt, och hon verkar va en så himla mysig tjej o allt ! :)

jag fullkomligt äälskar hennes blogg ! :)





yepp de va nog allt för mig idag då ! :)


peace out bitchess;* 

Av Erica Lindén - 18 mars 2011 22:45

japp, ni ser allt förlåt osåvidare i rubriken då ja :]


men iaf, idag har jag varit på sjukan, ätit på chili thai, sjukt gott ! :D

och sen på kvällen blev de bio med mamma o pappa ! :)


vi såg hur många lingon finns det i världen, sjukt kul :D

tycker alla borde se den, den va lixm, både gullig rolig och sjuukt charmig ! :)


kolla trailern längre ner :)


imorgon ska man på fotokurs på morgonen, så blir nog ett inlägg senare på dagen tror jag :)


Av Erica Lindén - 17 mars 2011 21:16

yepp fet bild bomb nurå (:


                      


förlåt för dålig kvalité på vissa, och fkk face på alla, men ni överlever (:

Av Erica Lindén - 17 mars 2011 21:16

yepp fet bild bomb nurå (:


                      


förlåt för dålig kvalité på vissa, och fkk face på alla, men ni överlever (:

Av Erica Lindén - 17 mars 2011 21:04

förlåt för riktigt bad update c:


men men, nyss tagit några nya bilder acctuly ! :)

kommer ni få se i en riktig bild bomd, i nästa inlägg :]


idag har jag la legat hemma o sovit, kunde inte sova inatt somnade vid fyra -.-'


så idag har man sovit och fixat lite bilder i rummet :D

såå nu har man bombat vägar dörren o garderoberna med bilder ^^ :]


har inte så mycket att skriva just nu, mer än at jag verkligen inte orkat blogga idag :o


och imorgon är de risk för riktigt bad update !


ska först in tjsukan sen så ska man senare på dan anatagligen på bio med mami !     


men vi får se imorgon ! :)

kanske blir ett inlägg innan ja åker t sjukan ! :)

beror på när jag vaknat o fixat mig ;)


så nej, har inte vart i skolan på hela veckan, tyvär, de går bara inte :/

har inte ens haft ork att kolla på johnny depp filmer, o då ä de inte bra haha ;)

men, vi får alltså se hur uppdaten blir imorgon (:


peace out bitchess;*

Av Erica Lindén - 16 mars 2011 22:28

japp sista inlägget för ikv då ! :)


har precis fixad morgon dagens dress-code nu så ska snart byta om t pyamas o krypa ner i sängen :)


nu de senaste har jag fixat lite i rummet, och städat skrivbordet :)


har även fixat upp lite posters (y'


bl.a en på pirates of the carbbean 3 ! :)


och kan ju bara säga att johnny depp är lagom snygg där ja :)


haha, men iallafall


ska numera försöka komma up på morgonen tidigare, så ja hiner fixa mig, o skriva ett inlägg på morgonen ! :)

men lovar dock inget hehe (a'


imorgon blir det antagligen upp till stallet, och rida, måste ta vara på den sista tide med skruttan ju (:

Av Erica Lindén - 16 mars 2011 19:54

Big girls dont cry -  några mer fucking lögner ?


fick nyss reda på att min älskade pånni är såld, och att hon åker på söndag..


så, just nu sitter man här lipar o tycker sjuukt synd om sig själv..


jävla depp.


blir kanske någon uppdatering ikv, just nu,s ka ajg bara sitta o tycka synd om mig själv, o deppa sönder..     


Presentation


Hej jag heter Erica och är född 1995-11-04 jag bor i Jönköping med familj, pluggar på Tenhults NBG.
Läs om mitt liv & min vardag.

Fråga mig

2 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards